Průmyslový park v Horních Počernicích poskytl zázemí galerii pro prodej aut. Areál nabízí i užitkové vozy

V průmyslovém parku P3 Prague Horní Počernice vznikla na ploše 25 000 metrů čtverečních obchodní galerie nabízející přes tisícovku vozů. Hlavní hala o rozloze téměř 10 000 metrů čtverečních, doplněná o venkovní plochy, poskytuje prostor pro více než 1 000 vozidel, a to od nových i zánovních modelů až po užitková auta nebo obytné vozy. Zmíněná budova původně sloužila ke skladování elektroniky a prošla kompletní rekonstrukcí, aby vyhovovala právě automobilům.
Areál P3 Prague Horní Počernice nabízí zázemí širokému spektrum firem – od e-commerce segmentu až po výrobní podniky. Autocentrum Direct auto představuje krok směrem k prodeji a službám, jinými slovy jde o přesah z industriálního developmentu do retailu, jak říká Jan Andrus, head of leasing v P3 Logistic Parks (Česká republika).
Jedním z faktorů pro rozhodnutí společnosti Direct auto realizovat svůj projekt v Horních Počernicích byla poloha areálu. Ten nabízí viditelnost z dálnice D10, přímé napojení na městský okruh a bezprostřední blízkost obchodní zóny Černý Most. Zároveň splnil všechny požadavky prodejce aut: velké venkovní plochy, možnost oplocení, obslužnost MHD a dostupnost dálnice pro zkušební jízdy.
Flexibilita prostoru haly zároveň umožnila úpravy podle potřeb nájemce. „Hlavní, téměř 10 000 m² rozlehlá hala, která původně sloužila ke skladování elektroniky, prošla kompletní rekonstrukcí, aby vyhovovala automobilům a retailovému provozu. Vedle haly vzniklo velkokapacitní parkoviště,“ popisuje Ondřej Hráský, head of constructions v českém týmu P3.
Zároveň hala odpovídá standardu reprezentativních prostor pro poskytování finančních služeb. Vznikly zde komfortní administrativní prostory i zázemí pro služby zákazníkům. Výsledkem je multifunkční areál, kde vedle prezentace a prodeje automobilů najdou návštěvníci také vyhlídkovou věž, kavárnu, chillout zónu a dětský koutek.
„Přemýšleli jsme o každém detailu od atmosféry po způsob práce s klienty,“ uvádí Jáchym Knedlhans, ředitel Direct auto Park.
Nabídka obchodní galerie s automobily zahrnuje podle sdělení společnosti Direct auto široké spektrum značek se silným zastoupením automobilů Škoda, Volkswagen, Hyundai, Renault, KIA, Ford, Mercedes a dalších. V nabídce jsou též užitková vozidla.
Zdroj: Systémy logistiky, foto: P3 Logistic Parks